Annons

lördag 25 juli 2009

Underbara tvålar

Jag älskar tvålar, inte flytande tvål utan hårda tvålar. Jag är galen i tvålar. Köper nya jämt och ständigt. I sommar har jag fyndat Make up stores spa tvålar då de sålde dessa här på Kicks med 30% rabatt. Jag har köpt 4 st.


Den första jag köpte var spa soap saltscrub (fine). En tvål med salt i som jag använder som duschtvål till kroppen. Den peelar lätt och passar bra för känslig hy.


Den andra var spa soap lemongrass, som jag nu har som handtvål, den är bra för ömmande muskler, är läkande och bra för problemhy. Är avstressande.


Den tredje är spa soap black rice. En skrubbtvål med anti aging effekt.


Den fjärde som jag köpte igår är spa soap lavender. Är lugnande och motverkar huvudvärk.


Behöver jag tillägga att alla doftar underbart!!


På bilden så är det tvålarna lavender och black rice.

2 kommentarer:

Morgana sa...

Åh, de där såg härligt lyxiga ut!
Kanske borde unna mig jag också nån dag och inte bara köra på Euroshoppers flytande ;-)

Pale Queen sa...

Ja, gör det. Det är underbart med tvålar :-)