Annons

lördag 11 juli 2009

Lilla mormor

Mormor är så dålig, eller jag vet inte om man ska säga att hon är dålig heller. Hon är gammal, 93 år och orkar inte så mycket mer nu. Hon ligger på vilan i sin säng och bara sover. Det går inte att få kontakt med henne. Hon vill inte vakna, inte äta, inte säga nåt. Hon är bara trött, trött. Förstår henne och jag vill att hon ska sova. Tog hennes hand och hon reagerade på det, även när vi pratade till henne. Hon öppnade ögonen lite men sov fortfarande. Men jag tror hon visste att vi var där. Jag hoppas bara att hon inte behöver ligga så alltför länge, lilla mormor.



I går kom Robert hem från Stockholm där han var it i över 2 veckor, det var mysigt :-) Fick 2 parfymer av honom. Den ena är JLO Glow. Den har jag haft förut och är faktiskt en av de parfymer jag gillat mest under åren.



Den andra var JLO Sunkissed. En lite förnyad version av en av mina absolut topp parfymer JLO Miami. Den påminner om den och doftar lätt, sött och friskt.



Köpte förresten en till orkidé igår på ica, en vit denna gång.




1 kommentar:

Patrik Landström sa...

Ja nu har nog mormor vaknat, men på ett annat ställe. Det var nog det bästa./Patrik