Annons

fredag 31 juli 2009

Rostat bröd och kaffe

Har ätit rostat rostat bröd till frukost, det var riktigt länge sen jag åt det. Gott var det. Mycket kaffe till också förståss ;-) Ska bara piggna till sen så ska jag cykla ner till mamma och spendera dagen där. Förhoppningsvis kunna sola lite. Det är varmt och disigt, hoppas det klarnar upp lite mer. Sista dagen i juli och allt. Känns som sommaren är slut när vi övergår till aug.



Hittade en bild på en underbart fin hårfärg...ja hela håret. *drömmer* ska ju låta mitt hår bli långt nu och det är tur att mitt hår växer snabbt. Hon har i allafall ett fantastiskt hår på alla plan :-)



Bastade igår och gjorde inpackning, den nya från Lóreal, tvättade det först med shampot från samma serie och hade sedan i de vårdande dropparna i fuktigt hår. Det är nästan löjligt hur mjukt och härligt håret känns. Det var dessutom hundra gånger lättare att platta det också, gick mycket smidigare. Love it!! Jag ska i nästa månad beställa hem Redkens serie All soft i shampo, balsam och inpackning. Vilket jag har hört ska vara fantastiskt bra. Nu när mitt hår får utstå så mycket behandlingar så är det bara att köpa de dyrare produkterna, för de är utan tvekan sååå mycket bättre och det är värt varenda krona. Har tänkt köpa från http://www.lookfantastic.com/ Där är det halva priset jämfört med i Sverige. För de tre produkterna så går det på ca 500kr med frakt. Hemma i sverige skulle de gå på säkert det dubbla. Vad det skulle kosta att köpa hos en frisör är nog ännu dyrare.

Nä, nu måste jag göra mig i ordning och komma ut i sommaren.

Inga kommentarer: