Annons

måndag 13 juli 2009

Ny tävling

Tänkte slänga ut en ny tävling. Vinnaren får dessa örhängen. De är i silverpläterat och metall med underbara vita buttons sötvattenspärlor och änglavingar.





Om du vill vara med så lämna en kommentar i kommentarfältet. Det är också ett sätt för mig att se om jag verkligen har nån som läser min blogg ;-) Av de som lämnat en kommentar lottar jag vinnaren. Vinnaren får i sin tur maila mig sin adress så skickar jag örhängena. Tävlingen pågår veckan ut och jag meddelar vinnaren på måndag nästa vecka. Hoppas det är nån som vill vara med :-)

5 kommentarer:

Morgana sa...

Åååh jag missade att vara med på din allra första tävling, så nu hoppas jag på turen. :-)
De är verkligen, verkligen underbara de där örhängena.

Kram!
/Morgana

Marita sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen.....om det inte är för sent vill säga:))

Kram marita

Birgitha sa...

Jag vill vara med i utlottningen :-)

mammi

A-H sa...

Jag försöker och försöker kommentera men det funkar ju aldrig. :-(
Nu kanske!

Pale Queen sa...

A-H, du har lyckats 2 gånger nu :-)