Annons

onsdag 8 juli 2009

Ni får ursäkta!

Ni får ursäkta mig att uppdateringarna på bloggen inte blir lika ofta nu under sommaren, men snart återgår allt till det normala :-)


I måndags var jag och fotade min väns dotter Wilma. Det var min första riktiga fotosession kan man säga. Oj vad skoj det var!! Det är inte lätt med små bebisar, de rör på sig precis hela tiden och mååånga foton blev oskarpa. Men en hel del bilder fick jag till. Jag hoppas att Ann-Helen, Daniel och Wilma kommer gilla dom också.



Här kommer 3 smakprov.
Hon är ju helt bedårande söt! Detta gav mig sån mersmak att fota mer såna här grejer, porträtt mm. Jag är ju dock inte särskilt lärd på just den fronten så måste öva. Nån som vill ställa upp som modell? Vill ha mer utrustning till min kamera också...suck...


2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vännen! Dina bilder är ju helt fantastiska! Jättejättefina! Du måste satsa på fotograferingen på allvar. Kramar! A-H

Nicke sa...

Din äldsta bror ställer upp som modell.