Annons

fredag 20 augusti 2010

Time to go

Eller, nja, inte riktigt än men om 4,5 timmar går flyget. Har alltid resfeber innan jag ska iväg. Får lite ont i magen och tappar matlusten men det brukar släppa när jag kommit iväg. Enligt väderkartan så blir det ca 33 grader varmt på mallis i morgon, kan bli gött med tanke på att det var 4 grader här när jag steg upp i morse. Fast jag tycker det är för varmt. Är det stekande sol räcker det med ca 25 grader men jag ska inte klaga. En vecka i sån värme så är jag glad och nöjd.

En tur in till Stockholm blir det idag. Lite strosande på stan och sen träffa två mycket goda vänner för en bit mat på pizza hut. Sedan tillbaka till arlanda för några timmars sömn innan vi ska upp 03.00.

Nä, nu en dusch och packa ner det sista och försöka få i mig lite mat innan taxin hämtar mig.

Inga kommentarer: