Annons

torsdag 21 oktober 2010

Stora halsband

Halsband gjort av vita och svart vaxade glaspärlor, olika kedjor och en stor svart glaspärla. Svart sidenband som knyts bakom nacken till önskad längd.

320kr






Halsband med kedja och en massa blå,vita,bruna och grå pärlor och metallhängen. Vitt sidenband som knyts till önskad längd.

350kr





Maffigt halsband gjort av massor av kedjor i olika storlek och färgtoner.

300kr




Vill du beställa något smycke så maila mig på lotta_la@hotmail.com
berätta vilket smycke du vill ha och betala sedan in summan på mitt bankkonto (kontonr för du när du mailat mig.) Jag bjuder på frakten så det enda du betalar för är smycket.

2 kommentarer:

Emilie sa...

Oj, är det du som gör alla smycken? Jättefina!

Pale Queen sa...

Ja, det är jag som gör alla smycken :-)