Annons

onsdag 2 juni 2010

Ont!

Har så ont i kroppen den här veckan, eller några dagar i allafall. Det värker överallt och jag är trött. Det blir så ibland, värre perioder. Därför går träningen skit dåligt också. Ändå kan jag inte avstå träningen. Jag orkar liksom ingenting. det gör ont att gå, så blir inte så mycket förbränningsträning. Nå, ska inte bombardera er med mina krämpor.

Peppar mig själv med att beställa nya träningsbyxor, fast tvivlar lite på att de kommer sitta bra på mig. Det var rea på dessa Better Bodies byxor.




Har letat som en galning efter riktiga margaritaglas, helt otroligt hur svårt det är att hitta. Margarita är min absoluta favoritdrink och jag vill ha riktiga glas. Hittade på nätet efter mycket letande och i går beställde jag 2 st.

1 kommentar:

Bellezza sa...

Vill du ha runt 2000 fler besökare? Jag har ständigt nya tävlingar på min blogg så glöm inte att följa den så att du inte missar tävlingarna och vinner en länkning.

Ha en bra dag:)