Annons

onsdag 28 juli 2010

Redken

Just nu kör jag med Redkens produkter igen. Den här gången Redken Color Extend som är kanon för färgat och slitet hår. Behövde en till inpackning och mitt värmeskydd och leave in var slut så la en beställning på feelunique som vanligt. Ska prova Redken extreme iron repair. Det är ett värmeskydd och leave in i ett. Det jämnar ut hårets slitna och skadade ytskikt satidigt som det stärker hårets inre och yttre fibrer. Fick det igår så har inte hunnit prova det än, ska blir intressant att göra det sen. Men jag tvivlar inte på att den är bra då Redken är ett mycket bra märke. Jag skulle aldrig kunna gå tillbaka till "ica" produkter till mitt hår då skillnaden är enorm. Dessutom så är frisörprodukter mycket drygare och shampo och balsam räcker säkert 4 månader för mig. Inpackningen tar slut fortare då jag använder det 2 gånger i veckan.

Inga kommentarer: