Annons

söndag 5 december 2010

Andra advent

Hoppas ni får en fin andra advent mina vänner.

Idag ska vi bjuda Roberts systrar på middag innan de åker hem till sthlm igen. Ska göra en rätt jag lärt mig av Jenny. Lax med ädelosttäcke, kokt potatis och chiliaioli. Till det gör jag en sallad på tomat och sojabönor. Vi träffade systrarna en sväng i går på stan på en kaffe, det var trevligt.

Kollade givetvis Så mycket bättre igår. Alltså jag är kär i Thomas Di Leva...hur underbar är inte den människan!! Allt han säger är så fantastiskt roligt och han är så söt :-) September gjorde en underbar version av kärlekens tunga, hon är grym!


September%20-%20K%C3%A4rlekens%20tunga


Ute är det äntligen kallt igen och det börjar bli frost på träden igen. Jag vill att det ska se ut som det gjorde för några veckor sen när jag var ute och fotade.

Inga kommentarer: