Annons

fredag 31 december 2010

The end

Sista dagen på 2010. Hoppas ni alla får en fin dag/kväll och att 2011 blir allt vad ni vill och hoppas på.
2010 har varit ett fint år med många fina minnen som gör mig glad i hjärtat och får mig att le. Resor med min fina mamma, festivalen varje år som är så grymt rolig, där jag hade ett magiskt ögonblick då Kent spelade. En sommar som kanske inte var så varm här men ändå fin på sitt sätt, Patrik och Jenny som gifte sig i New York och som sen hade bröllopsfest i Linköping. De små tingen i vardagen som får mig att må bra, vardagen då allt flyter på och då jag mår som bäst. Den här julen som var som en jul ska vara, mysig med många skratt och mycket gott att äta.
2011 hoppas jag blir minst lika bra, då har jag det viktigaste i mitt liv. Personer saknas och givetvis fattas dom mig men jag vet att vi ses igen.

Gott Nytt År!!!

Ta hand om varandra!






Inga kommentarer: