Annons

måndag 30 maj 2011

Lista

Namn: Charlotta men kallas Lotta
Piercingar: I öronen, förut hade jag i näsan också.
Tatueringar: Ja, en liten på vristen, en större på den andra vristen, en liten på skuldran och en ännu större på axel/överarm (som inte är klar än) Kanske blir den en half sleeve.
Längd: 174 centimeter.
Skostorlek: 39-41
Hårfärg: Född rödhårig, färgar dock håret rött idag då jag drar mer åt råttfärgat idag.
Fräknar:Inte så mycket som jag hade som yngre tyvärr, men lite finns det. Speciellt på sommaren.
Motto: Inget...tror jag
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja i Linköping helst. Vill bort från den här hålan. En vacker dag så.
Tycker du att du är attraktiv? Jag tycker inte jag är ful, jag ser ok ut. Varken mer eller mindre. Man ska inte tycka att man själv är ful.
Vilket schampo använder du? Just nu Tigi.
Vad är du rädd för? Att mina närmaste ska försvinna, jag är oerhört rädd för det.
Gillar du berg- och dalbanor? Vet inte, har aldrig åkt en.
Senaste filmen du såg? Änglagård 3
Filmen du köpte? Stieg Larssons trilogi
Låten du hörde? Rihanna-Love the way you lie
Personen du ringde? Min mamma
Personen som ringde dig? det minns jag inte.
TV-program du såg? Big Brother
Person du tänkte på? Öh, det vet jag inte.
Låten du laddade ner? Säkert! (tror jag)
Låt: Repeatlåt just nu är Säkert!-Är du fortfarande arg?
Sak att göra: Dra och träna sen
Sport: Allt som har med OS att göra
Kläder: Mina nya jeans gillar jag väldigt mycket just nu.
Film: The notebook (fantastisk film om livslång kärlek)
Bil: Ingen
Serie: Just nu kollas det 24 säsong 8
Gråtit över en pojke? Oh ja
Gråtit över en flicka? Ja.
Ljugit för någon? Ja, det har nog alla.
Varit i slagsmål? Ja, på sätt och vis men rätt oskyldigt...dock var jag arg ;-)
Blivit arresterad? Nej.
Gånger ditt hjärta brustit? Ett par gånger
Hjärtan brustet på grund av dig? Ja, tyvärr.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några gånger.
Boken du läste? Just nu läser jag Flickan med snö i håret av Ninni Schulman
Personen du fick e-mail av? Min mamma
Personen du fick brev av? Min vän Therese tror jag.
Personen du fick sms av? Min bror.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Måste ha varit i julas.
Saken du köpte? En gitarr

Inga kommentarer: