Annons

söndag 26 september 2010

Söndagmorgon med Melissa

Söndgasmorgon, har min kaffekopp bredvid mig. Lyssnar på Melissa Horn, vad jag älskar hennes musik. Hon är så begåvad. En av mina absoluta favoriter just nu. Längtar till hon släpper nåt nytt.

Idag kommer R hem, mys :-) Han är dock lite förkyld så jag är rädd att jag blir det också lagom till jag åker till Linköping på torsdag. Det vore ju typiskt i så fall. Nästa lördag är det ju bröllopsfest och jag ser verkligen fram emot det väldigt mycket. Tycker bara det är så tråkigt att min andra bror N inte kan åka dit :-(

Nu ska jag äta frukost, sen städa lite.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Och Niklas sambo? ;-)Förstår att du tycket det är trist att inte N kan åka, vi hade kommit om inte jag jobbade... Jätte trist att inte kunna vara med på festen :-/

Pale Queen sa...

Ja, det är trist att ni inte kan komma :-(