Annons

onsdag 3 mars 2010

Blek och blekt

Fick ett ryck idag och blekte ett par jeans med klorin. Inte så mycket som man gjorde förr, så de nästan blev vita. Sprayade klorin med en sprayflaska på jeansen och de blev bara lite ljusare, lite sådär så de ser slitna ut.

Jag är lika blek som om jag hade badat i klorin i sisådär 35 år. Har inga större problem med det då jag tycker det är vackert att vara riktigt blek. Det passar mig och mina färger. Men jag har ändå alltid drömt om att i allafall få känna på att få vara liiite brun men det händer inte och kommer aldrig att hända. Jag är också mycket noga med hög solfaktor. Men i sommar funderar jag på att prova Tan Can. En brun utan sol spray som ska ge jättefin färg även på rktigt ljusa och som inte blir orange. Det går fort och lätt att spraya på och det ska bli jämt fördelat också. I allafall ska jag prova den i sommar och om den funkar så kanske jag kan få känna mig lite brun i allafall :-)Dessutom helt ofarligt.

Inga kommentarer: