Annons

lördag 13 mars 2010

Fira

I morgon firar jag och R 12 års dag, men vi tänkte fira det lite i kväll i stället. Trots att han jobbar 12 timmars skift och kommer inte hem förräns vid 22 tiden så ska jag fixa lite tilltugg, chokladpaj och bubbel. Jag ska göra smördegssnittar med prästost som sen toppas med creme fraische och svart kaviar. Chokladpajen har jag aldrig gjort tidigare men ska prova, den verkar vara riktigt smarrig. 12 år, ja tiden går och under alla dessa år så har kärleken bara blivit starkare, på ett djupare plan som först kommer efter en hel del år. Nyförälskelse är härligt men den här djupare kärleken är fan bättre ;-)



Annars tror jag faktisk att jag ska dra och träna idag, en lördagsträning. Brukar i princip aldrig träna på helgerna men jag är peppad just nu så dår får jag väl passa på.

Hoppas ni får en härlig lördag!
Blir spännande att se vem som vinner melodifestivalen i kväll.

Inga kommentarer: