Annons

fredag 12 mars 2010

Peppad!

Min bror P och hans J var och såg Kent i veckan i Linköping. Jag har aldrig sett dom men i sommar kommer stora, stora KENT till lilla, lilla Kiruna. Helt galet och så jäkla peppad jag är att få se dom. Förhoppningsvis under midnattssolen också. Den 3 juli smäller det.

Min absoluta favoritlåt med Kent är Mannen i den vita hatten (16 år senare)


Sen kommer låtar som Utan dina andetag och Vinternoll. Men de har ju fantastiskt många bra låtar.

Från nya albumet RÖD så är Vals för satan och Sjukhus bäst.



Vill idag gratta min bror N som fyller 36 år idag! Grattis till dig! :-)


Jo, just ja. Det ska göras en bok om Håkan Hellström med bilder som tagits av fans. Man har kunnat skicka in bilder på honom som sen kanske får vara med i boken. Jag har skickat in några bilder som jag tog på denna underbara man när han spelade i Kiruna sist. Bla denna bild. Nu hoppas jag att jag får med nån bild i boken, vore riktigt skoj.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kent spelade faktiskt mannen, sjukhus o vinter02 i onsdags :-) men dom har ju så otroligt många suveräna låtar att välja mellan!! Håkanboken e ju perfekt för dina bilder. Du bara måste komma med :-)
kram från J

Pale Queen sa...

Fan vad gött det ska bli! :-)