Annons

onsdag 10 mars 2010

Inget nytt

Inte så mycket nya inlägg från min sida förutom träningsrapporter ;-) Har en riktigt bra träningsvecka den här veckan. Har mycket energi och motivation. Önskar bara att jag hade en aningens mindre fett på kroppen...hmmm...kan det var allt gott jag klämmer i mig på helgerna som bygger min kropp? En blandning mellan styrketräning och godsaker. Enligt mig det perfekta upplägget ;-) Jag älskar att träna styrke och jag älskar godsaker så varför inte kombinera det bästa jag vet? Nå, skämt å sido, ibland önskar jag att jag kunde ha motivation och "deffa" lite, eller jag vet att jag kan bara jag sätter den sidan till men just nu nöjer jag mig med min metod. Men när jag kollar bilder på grymma fitnessbrudar så undrar jag om jag inte skulle...ändå...



Bilden hittade jag på google.

Inga kommentarer: