Annons

torsdag 8 april 2010

Haleluja moment

Glad i sinnet med nytt fräscht hår och frisyr. Frissan tyckte det var lite märkligt att så mycket hade gått av och hon trodde det kan bero på att jag använder hårsnodd så ofta i samband med att håret är slitet. Ja, jag har alltid uppsatt hår. Måste försöka vänja mig med att ha löst hår mer. Annars tycker hon att jag har väldigt fint och bra hår och det beror på att jag bara använder bra produkter och gör mycket inpackningar. Hon klippte i allafall bort det mesta av det slitna och avslitna. De kortaste delarna tog hon bara nån milimeter på. Får ta mer nästa gång då håret växt lite till. Nu har jag i allafall en lång page med lugg. Inser igen hur bra jag passar i lugg, tycker jag i allafall. Blev dock smärtsamt påmind om att det kan vara väldigt jobbigt att ha lugg också då det är fuktigt och blött ute men det får jag ta.
Får se om jag kan lägga in en bild i morgon.

Inga kommentarer: