Annons

torsdag 15 april 2010

Irri

Det finns vissa saker som stör mig rätt rejält när jag är på gymmet och tränar.

* Folk som brer ut sina prylar som väska, vattenflaska, mobil på träningsredskap och bänkar så andra inte kan använda dessa utan att själv behöva ta bort deras prylar.

* Folk som vandrar runt i lokalen mellan sina reps. Stressande är vad det är.

* När man står och tränar i en maskin och nån kommer och ska använda dessa mellan mina reps, innan jag är färdig. Varför inte vänta tills jag är helt klar?

* Stora tuffa killar som bara byter musik i stereon och slänger på nån vedervärdig dödsmetall.

* Det värsta av allt är nog när nån mycket tydligt står och väntar på att man ska bli klar, riktigt står där och stirrar på en. Jisses så irriterande och stressande.


(bild google)

Jag kanske är känslig men efter många år på gym så märker man sånt så tydligt.

1 kommentar:

Knickedick sa...

Det är segt