Annons

söndag 25 april 2010

Söndagsslö

Vad gör du denna söndag? Själv har jag städat lite. Söndagar för mig betyder mest slappardag. Ute är det soligt och ett par plusgrader. Snön smälter mer och mer, det tar sig ;-)

Jag och R ska ut och käka idag, blir nog thaimat. Bådas favoritmat :-) Min bror undrade om vi skulle åka och hälsa på mammi, men det blir så ont om tid då vi ska ut och äta redan vid 3-4. Vill göra bådeoch men har ju lovat R att vi ska äta ute så mammi och bror vi ses på onsdag om inte askmolnet vill annat. För då är det tänkt att vi drar till Linköping. Vore oerhört tråkigt om vi inte kommer iväg men som det verkar just nu så ska vi nog komma iväg. Ser verkligen fram emot det. Det är alltid lika roligt att åka dit.

Övrigt så sitter jag vid datorn och surfar runt, lyssnar på Robyns nya skiva och ser fram emot i morgon då The Ark släpper sin nya skiva. Underbart med ny musik.

Inga kommentarer: