Annons

fredag 23 april 2010

Pale Queen tipsar: Äppelcidervinäger

Ännu ett tips till ditt hår. Äppelcidervinäger är ju känt för sina goda egenskaper, både invärtes och utvärtes. Jag har en liten sprayflaska som jag har en liten del äppelcidervinäger utblandat med vatten som jag sen sprayar i fuktigt hår. Var inte orolig för doften för det försvinner när håret har torkat. Håret blir alldeles fantastiskt glansigt. Det funkar att även att när du tvättar håret, att i sista sköljningen ha i äppelcidervinäger. Även blanda i din hårinpackning.

Ett bonustips är att ha det som ansiktsvatten. Jag har en liten flaska som jag blandar äppelcidervinäger, citronsaft och vatten och ha i ansiktet som vanligt ansiktsvatten. Hyn blir klarare och det stänger alla porer.


(bild från google)

4 kommentarer:

Amanda sa...

Det har ja aldrig hört talas om. MEn det funkar säkert

simone sa...

sv: Kaanonbra med mig här! hur mår du själv? Några timmar kvar sen är det afterwork :P Ska du göra något mysigt i eftermiddag?

Pale Queen sa...

Amanda...jo det funkar, lovar! :-)

Pale Queen sa...

Simone. Ni hade det trevligt på AW såg jag inne hos dig. Själv var jag och R på middag hos hans farbror :-)