Annons

torsdag 18 november 2010

Från kort till långt

Jag saknar mitt långa hår så grymt mycket, efter det att jag var tvungen att klippa det så kort i våras så har det känts lite jobbigt då jag inte riktigt trivs i så pass kort. Jag vill ha tillbaka mitt hår som gick till halva ryggen en gång i tiden. Det tar ju några år innan jag ens är i närheten av den längden igen så i går köpte jag nåt jag aldrig trott jag skulle köpa. Clip ons hair extensions. Det är 100% äkta hår vilket gör att man kan platta, locka, färga mm. Precis som ett vanligt hår. Man fäster det i rader i hårbotten med spännen och sen ser man inte att det är löshår. Jag fyndade detta på ebay och jag köpte extra tjockt hår i färgen kastanjeröd. Kostade inte många hundralappar, skulle jag köpa det på en svensk sajt så kostar det nästan ett par tusen för extra tjockt hår. Ska bli kul att kunna få det långt ibland när jag vill, fläta det, locka och sätta upp det :-)
Denna färg köpte jag. Kanske hjälper detta mig att stå ut i väntan på att mitt egna hår ska växa sig lite längre.


Företaget jag köpte det av heter Lush hair exstension och finns på nätet och även på ebay, det är ett företag i England.

Vill ni se hur clip ons ser ut på så sök på nätet och youtube, där finns det massor av bilder och filmer och det ser verkligen helt naturligt ut, kanon!!!

Inga kommentarer: