Annons

onsdag 24 november 2010

Pale Queen tipsar-The all nighter

Jag hade den stora turen att vinna denna produkt hos Småstadsprinsessan. Jag är mycket glad för det!
Det är ett styling puder och torrshampo. Det finns i olika nyanser, jag har rött då jag är rödhårig.

Jag har provat andrta stylingpuder och jag tycker de oftast ger för mycket strävhet och struktur till håret, så håret känns smutsigt. The all nighter är perfekt måste jag säga. Det ger alldeles lagom med strävhet och struktur till mitt annars väldigt mjuka hår. Det ger också bra med volym och håret känns inte alls tungt eller smutsigt. En produkt jag kommer fortsätta med som det känns nu. Perfekt också att de finns i olika nyanser.
Pudra i hårbotten och ruffsa till-klart!!



Finns på www.eleven.se Bilden är lånad från eleven.

Inga kommentarer: