Annons

lördag 8 januari 2011

Pale Queen tipsar-Hair Conditioning HeatCap

Denna grymma grej, Hair Conditioning HeatCap har jag beställt från ebay från england. Det är en värmemössa som man använder på huvudet i samband med hårinpackning. Man värmer den i mikron så den blir varm och har den sedan på huvudet så hårinpackningen verkligen kan tränga in i håret och göra det bästa jobbet. För som de flesta vet så blir resultatet med inpackning bättre i värme.

Jag tvättar och gör inpackning i håret 2 gånger i veckan och när jag inte kan basta så vill jag ha nåt annat varmt på huvudet som gör jobbet och att hålla på att värma handdukar eller stå med en hårtork mot huvudet är inte så roligt så jag tror på denna grej. Jag fick den idag och har inte hunnit testa den än men sett många recensioner av produkten och den har verkligen höjts till skyanrna, både av privatpersoner och frisörer.

Dyr var den inte heller, ca 300kr betalade jag för den.


Inga kommentarer: