Annons

måndag 17 maj 2010

Frisyrbytardags

igen...kanske man kan säga. Jag ringde min frisör idag och bad om en tidigare klipptid och fick en redan i morgon om jag ville. Och det vill jag då jag har sååå slitna trasiga längder. Håret känns platt och tråkigt. Ska be henne klippa upp det en del så även det håret som gått av får bli klippt. Vill få mer volym och lite liv i håret.

Hittat två snygga frisyrer. Den första korta är så snygg så jag svimmar. Tycker den är helt galet snygg och innerst inne skulle jag nog vilja klippa så men jag vill ju få långt hår också. Skulle jag ens passa i detta? Kanske inte riktigt så kort men nästan. Mitt hår skulle i allafall få en ny chans att växa sig starkt igen.



Andra bilden är ju en längre frisyr med mycket uppklippt. Lutar ju åt denna fast kortare då mitt hår nu går just nedanför nyckelbenen.

1 kommentar:

Cornelia sa...

Fin blogg du har, have a nice day.
kram