Annons

måndag 24 maj 2010

Mina eurofavoriter

Dags för eurovision song contest på lördag och jag har några favoriter.

Tyskland
En mycket bra låt som jag tror har chans att vinna, mycket stor chans.



Albanien
Jag tycker mycket om den här låten. Vinner gör den nog inte.


Danmark
Tycker om den här också, kanske inte i topp bland mina favoriter men den får vara med där ändå.


Israel
En låt som växer och som jag också tror har stor chans att vinna. Vacker!!


Frankrike-en låt som inte alls passar in i sammanhanget men som jag gillar grymt mycket. Den kommer bli min sommarplåga i sommar. Låten har Frankrike som fotbollslåt till VM i sommar. Där passar den utmärkt.


Min bubblare är Azerbaijan.



Givetvis hejjar jag på Sverige i första hand och hoppas hon går till final.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejar självklart också på Sverige, synd bara att det är en så tråkig låt... Och tråkig artist med för den delen..

www.finest.se/tommystahl