Annons

lördag 29 maj 2010

New York och Vegas

Jag vill åka till New York...jag vill, vill, vill ;-) En vacker dag så...Min bror och hans J som ska gifta sig där i sep, fint och häftigt. Fast jag och R ska ju till Las Vegas (förhoppningsvis) och det är ju inte fy skam det heller. Finns ju ganska många weddingchappels att välja på så att säga :-)

Ett av hotellen vi har funderat på är Stratosphere. Hotellet har två torn, ett utav tornen är "Stratosphere Tower" som är det högsta utkikstornet i USA, ca 350 meter. På toppen hittar ni tre attraktioner, en restaurang och utsiktsplats.





(bilderna är från google)

Ändå kommer jag skita att åka dessa åkattraktioner, mår dåligt bara jag ser bilderna. Fy fan!

3 kommentarer:

j sa...

grattis, du är en av dom 5 somtävlar i fototävlingen i min blogg, nu får du se till att fiska röster!
lycka till.
love

Anonym sa...

Oh shit vilka läskiga karuseller...huuu. Har ni ngn tidsplan på Vegas btw? Nyfiken :-)
/J

Pale Queen sa...

Nja, inte säkert men kanske nästa år på våren eller hösten eller i början på 2012. Beror på när vi fått ihop tillräckligt med pengar.