Annons

lördag 8 maj 2010

I valet och kvalet

Jag hade ju tänkt tona håret rött till hösten, men vettefanken om jag pallar att vänta så länge. Jag har så ful utväxt nu och ska jag vänta vill jag ändå ljusa upp utväxten, annars så står jag inte ut till hösten. Längtar efter mitt röda hår också. Jag vet att det är dumt att göra det på sommaren då håret bleks men vad ska jag göra. Ljusa upp utväxten eller tona det rött redan nu?

Sen har jag svårt att bestämma vilken färg jag ska ta. Ska prova Wella color touch i antingen färgen 7/47 som är en rödbrun nyans


Eller 7/43 som är en guldröd nyans


Skitsvårt ju, hjälp mig!!

Har sedan tänkt underhålla färgen med wella color fresch som är en schampotoning som kan användas vid varje hårtvätt. I samma färg som toningen.

Skulle vilja ha liknande denna hårfärg (till vänster)

Inga kommentarer: