Annons

tisdag 1 mars 2011

Toms skor

Har idag klickat hem ett par Toms skor. Ett amerikansk märke som gör många goda gärningar. För varje par skor man köper skänker de ett par skor till behövande barn i Argentina och Afrika. Hur bra som helst! De ska tydligen vara galet sköna och är snygga också tycker jag. Tydligen lite små i storlekarna så jag tog en storlek större. Hoppas de passar.

Ett par olivgröna blev det och jag hoppas att det blir sommarens mest använda skor för min del.



Bilden kommer från Toms

3 kommentarer:

Anonym sa...

Var har du hittat dessa? Gillar själva ide'n skarpt & så lär de ju vara så sköna oxå. Hälsningar Stina

Pale Queen sa...

Just dessa hittade jag på Nelly men de hade knappt några storlekar nu. De finns även på brandos fast mycket dyrare.

T.B sa...

Hej!
Jag har köpt ett par TOMS i veckan och dom är precis så bra som man tror :) Hoppas du trivs i dina TOMS.

//T.B